background

Hoe pakken we het aan?

1.

Een radiospot maak je samen

We starten met praten over de ‘commerciele propositie’. Wat maakt je product of dienst uniek? Wat is de ‘Call for action’? Wat moet de doelgroep doen, denken of voelen na het horen van de spot?


2.

We sturen eerst een offerte

Als we weten wat de boodschap wordt, sturen we een offerte voor de radiospot productie. Zo komen er later geen verrassingen. Wil je ook een offerte ontvangen voor de inkoop van zendtijd? Dat kan. Maar zelf inkopen mag ook natuurlijk.


Waar wij goed in zijn is 'reduction of complexity’.

Zaken ingewikkeld maken is makkelijk. Veel moeilijker is het om iets simpeler te maken.

3.

Wij schrijven een aantal spots

Voor het schrijven gaan we op zoek naar de ‘communicatie propositie’ oftewel hoe gaan we de boodschap op een leuke, emotionele, mooie of creatieve manier vertellen? Eigen ideeën zijn natuurlijk welkom. Want goede reclame maak je samen. 

4.

Kies de spot die het beste bij je merk past

Uit de voorstellen kies je de spot die perfect aansluit bij de identiteit en het imago van je merk of dienst. En wij passen hem nog wat aan waar nodig. Denk vooruit. Ga je in de toekomst nog meer adverteren, zorg dan voor een consistente stijl. Zo bouw je een sterk merk.

5.

We produceren een professionele spot

Als er een spot gekozen is, zoeken we samen naar de beste voice-over voor je merk. We bespreken een eventueel soundlogo of muziek. Is alles afgestemd dan is het tijd voor de opname.

6.

Hoera, je hoort je spot op de radio.